Načela Orff pedagogije

1. Sveobuhvatnost Orffove pedagogije

1. aktivnost – sudjelovanje, usredotočenost

2. usmjerenost djetetu – conditio cine qua non područja interesa, osjećaji, zamišljanja, mogućnosti

3. motorika i koordinacija – razvoj motoričkih vještina, body percusion, pokret, upotreba Orffovog instrumentarija za razvoj ravnoteže psihičkih i fizičkih sposobnosti

4. teorija – svjesno usvajanje i učenje bazirano na neprekidnom širenju znanja

5. komunikacija – društveni doživljaj, zajedničko pjevanje i sviranje

6. kreativnost – glavni element muzičke edukacije, element vlastitog izražavanja

2. Elementi glazbe

1. ritam – osnova glazbe

- Platon: ritam je osnovni zakon pokreta
– Kao što su slikarstvo i kiparstvo umjetnosti koje postoje u prostoru tako je glazba umjetnost u vremenu
– Red, organizacija, struktura

2. vokalizacija – vocal sounds

– istraživanje glasovnih zvukova,
– slogovi, ritmizirani govor

3. melodija – instrumental sounds

- pentatonika
– ljestvica – dur/mol
– stari načini

4. pokret

– izražaj slikovitog prikaza, imaginacije

5. improvizacija

– najbolji način muziciranja